אל רשימת הקורסים המלאה אסטרטגיה שיווקית בכיף
אטסי (אילוסטרציה)

סדנה מעשית: כיצד לבצע ניתוח חנות, מחקר מילות מפתח ושיפור ביצועים באטסי

בהנחיית טל איתן ונועה פלדמן  |  200 ש"ח

יש לכם חנות חדשה באטסי אבל היא לא מצליחה להתרומם? יש לכם חנות ותיקה אבל היא נשארת תקועה בהילוך ראשון? זו הסדנה בשבילכם. במפגש אונליין בן שעתיים נלמד כיצד לנתח לעומק את החנות, איך לבצע אבחון יסודי ומקיף של נקודות החוזקה והתורפה בחנות שלכם, ובאילו כלים כדאי וחשוב להשתמש כדי לשפר את הביצועים ולהעלות את החשיפות ובשאיפה גם את המכירות שלכם.

מומלץ לבצע אבחון חנות אחת לשנה לפחות, ולעבוד לפיו על שיפור ביצועים ותיקונים. סדנה זו תלמד אתכם איך לבצע את האבחון בעצמכם ותיתן לכם ארגז כלים אפקטיבי לשיפור החנות שלכם שנים קדימה.

אבחון חנות אינטרנטית תקועה ולא מוכרת הוא משימה לא פשוטה אבל חשובה ביותר, שתיתן לכם כלים שימושיים להמשך ההתנהלות העסקית שלכם. אבחון זה מורכב משני חלקים – האחד, משוב חנות, העוסק בניתוח נראות החנות, חווית לקוח ורושם ראשוני, והשני, ניתוח חנות העוסק בכניסה ל"קרביים" של החנות, משמע, ביצוע למידה מעמיקה של החנות, איתור מילות מפתח, חקר קידומים בגוגל (SEO), חקר קידומים פנימיים בפלטפורמה, נקודות חוזק ונקודות לשיפור והגדלת אחוז ההמרה.

בסיום התהליך, תהיה בידיכם תמונה ברורה ומובנת של מצב החנות, נקודות שיש לשפר ונקודות לשימור. תוכלו ליצור לעצמכם מסמך שכולל את עיקרי מסקנות האבחון והניתוח, על פיו תוכלו לפעול, עצמאית, כדי לשפר את החנות ואת הביצועים שלה. 

מה נעשה בסדנה?

מטרת הסדנה היא לתת כלים לביצוע אבחון וניתוח חנות. בסיומה תדעו כיצד לבצע ניתוח עומק של החנות שלכם ולהבין מה עובד ומה לא, והכי חשוב, כיצד לשפר. בין הנושאים הנלמדים:

  • אבחון ותיקון בעיות תצוגה, צילומים ומסרים ויזואליים.
  • אבחון ותיקון בעיות בטקסטים.
  • מחקר מילות מפתח ו-SEO, לקידום בתוך אטסי ומחוצה לה.

מה תקבלו בהדרכה?

  • סקירת כלים, שיטות ותהליכי עבודה.
  • תבנית (טמפלט) לאבחון חנות לשימוש עצמי.
  • הקלטת וידאו של הסדנה לשימוש עתידי.
  • רשימה מרוכזת של משאבים - אתרים ואפליקציות - לניתוח ושיפור ביצועי חנות.

 

צפו ב-Etsyבראנץ' עם טל איתן ונועה פלדמן:

מועד

תאריך יום התחלה סיום
26/12/17 שלישי 11:00 13:00
לא נותרו מקומות נוספים לקורס זה