אל רשימת הקורסים המלאה אסטרטגיה שיווקית בכיף
אסטרטגיה שיווקית - מועד קיץ 2019

חודשיים של אסטרטגיה שיווקית: לבנות וליישם תוכנית שיווקית

בהנחיית טל איתן  |  850 ש"ח

על הקורס

קורס "אסטרטגיה שיווקית", כשמו כן הוא: שם בקדמת הבמה את אפיקי השיווק, ערוצי ההפצה, התכנים והתקציבים שלכם, ומקנה כלים יעילים ומוכחים לבנייה מן היסוד של תשתיות שיווקיות לעסק הקטן.

המשתתפים בקורס ילמדו כיצד לכתוב תוכנית שיווקית, להגדיר יעדים איכותניים וכמותיים ולמדוד אותם, לבנות משפכים שיווקיים והגדרות הנעות-לפעולה והמרות, יכתבו תוכנית שיווקית לעסק שלהם ויגזרו ממנה תוכנית עבודה (לו"ז משימות) ברמת השבוע, החודש, הרבעון והשנה.

ההרצאות יתקיימו אונליין. ניתן להתחבר בעזרת הטלפון הנייד או המחשב, בעזרת הלינק לכיתה הווירטואלית. מומלץ שתהיה לכם מצלמת רשת (כדי שנוכל גם לראות ולהכיר אתכם בכיתה), אבל זו אינה חובה.

כל אחד ממפגשי הקורס בנוי מהרצאות ממוקדות וגדושות בתוכן בנושאי הליבה של השיווק.

 

למי הקורס מתאים?

הקורס מיועד לבעלי עסקים חדשים וגם לעסקים קיימים שקמו 'תוך כדי תנועה' וזקוקים ליסודות שיווקיים ואסטרטגיים. עוד הוא מסייע לאנשים שחוששים או מתקשים בשיווק למצוא את הדרך הנכונה עבורם לשווק, להבין את קהל היעד ולהתאים אליו את המסרים והפעילות השיווקית. 

הקורס מתאים לעסקים שמרגישים שאינם ממצים את הפוטנציאל העסקי שלהם, לבעלי עסקים שמתקשים בשיווק וזקוקים לעבודה מאורגנת ומסודרת ולעסקים המעוניינים לפרוץ את תקרת הזכוכית ולשפר ביצועים ורווחיות וליישם תהליכי גדילה והתרחבות בעסק. 

 

מה תלמידים מספרים על הקורס?


 


על הקורס ותכניו

הקורס מחולק לארבע יחידות לימוד.

 

יחידה 1 – ניתוח סטטוס עסק והיכרות עם כלי אבחון

ביחידה זו (המחולקת ל-2 שיעורים) נכיר את יסודות העסק - מערכת הערכים המקצועית והאישית ואת האופן שבו נגדיר את העסק בצורה קצרה ופשוטה. נלמד על ערכי ליבה וערכים מבדלים, ועל שימוש במעטפת ערכים לשיווק, למשיכת הלקוחות הנכונים לנו והרחקת לקוחות בעייתיים.

בחלקה השני של היחידה נלמד כלי ניתוח של השוק שבו העסק פועל או עתיד לפעול: אפיון גבולות הזירה, מחקר מתחרים מקיף (כולל ניתוח ערוצי הפצה), יצירת תרשים מיצוב נוכחי ומיצוב רצוי בשדה.

 

יחידה 2 - הצבת יעדים שיווקיים וקביעת מטרות

בפתיחת פרק זה נעסוק במיפוי חוזקות וחולשות בהיבט השיווקי, זיהוי והדגשת נקודות הבידול והערך כהכנה לגיבוש אסטרטגיית שיווק. נדון באקלים העסקי ובהשלכותיו על ביצועי העסק.

בהמשך, השלב הבא ביצירת אסטרטגיה שיווקית הוא הצבת יעדים שיווקיים והגדרת המטרות - העסקיות, הכלכליות, המקצועיות, האישיות וכמובן, השיווקיות. בין היתר נעסוק ביעדי מיקרו ומאקרו, ההבדל בין מטרה ליעד, הגדרת הנעות לפעולה, כתיבת תוכנית עבודה תקופתית.

 

יחידה 3 - תוכנית הפעולה - קהלים, תוכן וערוצי הפצה

יחידה זו עוסקת בשלוש סוגיות מהותיות בכל מהלך שיווקי: הגדרת קהלי היעד, גיבוש תכני השיווק המתאימים לו ובחירת פלטפורמת השיווק המתאימה. ב-2 שיעורים אלו נעסוק באבני הבניין של מהלכי השיווק:

  • הבנת קהלי היעד הנכונים לעסק ודרכי הפניה אליהם
  • מיפוי צרכי קהל היעד ויצירת אסטרטגיית תוכן ומוצר/שירות תואמת
  • בחירת סגנון השיווק וכלי/ערוצי השיווק המתאימים לעסק

 

יחידה 4 - ערוצי הפצה, תקציבים, לו"ז וחקר ביצועים

חלקה הראשון של היחידה יוקדש למשפכים שיווקיים מתקדמים - נלמד מהו משפך שיווקי וכיצד ליצור אותו, תכנון נכון של משפכי שיווק בעסק, דרכים לנטר ולשפר ביצועים שיווקיים ועסקיים. כן נדון לעומק בסוגיות של הנעה לפעולה והתנהגות צרכנים. המשתתפים בקורס יתבקשו לצפות בהרצאה מוקלטת בת כשעה וחצי כהקדמה לשיעור.

בחלק השני, המסכם את הקורס, נעסוק בקביעת תקציבי השיווק. נבחן את התקציבים האפשריים בעסק ונכיר כלים לבדיקת החזר השקעה (ROI) ככלי להערכת ביצועי קמפיין שיווקי, נכיר גישות ושיטות לקביעה ובדיקה של תקציבי השיווק בעסק, ונלמד תכנון עלויות והוצאות הפרסום והשיווק.

 

היקף הקורס:
12 שעות הדרכה (בתשלום) + עוד שעה וחצי של שיעור מוקלט (חינם).
8 מפגשים בני שעה וחצי. 

  • הקורס כולל תמיכה, ייעוץ ומשוב שוטפים בקבוצת פייסבוק ייעודית למשתתפי הקורס.
  • הקורס כולל תרגול ומשימות בית. נפח עבודת הבית ומידת ההשקעה הנדרשת משתנה לפי סוג העסק ואופי התוכנית הנכתבת. 
  • הההרצאות מוקלטות ויישלחו למשתתפים לצורך הורדה למחשב האישי, לשימוש עתידי ללא הגבלת זמן.
  • המשתתפים יקבלו גם את מצגת הקורס המלאה, חומרי עזר ותכני העשרה רבים בקבוצת הפייסבוק המלווה את הלמידה. 

 

לפרטים ומידע נוסף ובדיקת התאמה לקורס, צרו קשר דרך דף הפייסבוק של כאן עובדים בכיף.

מועדים

תאריך יום התחלה סיום
8/7/19 שני 10:30 12:00
15/7/19 שני 10:30 12:00
22/7/19 שני 10:30 12:00
29/7/19 שני 10:30 12:00
5/8/19 שני 10:30 12:00
12/8/19 שני 10:30 12:00
19/8/19 שני 10:30 12:00
26/8/19 שני 10:30 12:00
לא נותרו מקומות נוספים לקורס זה